header/titel

fredag den 3. januar 2014

Børnebog - fra start til slut del 2 - de første skitser

Bloggen handler de næste par gange om en børnebog, som jeg er ved at lave sammen med Forfatter Tessa Franck Linnet og grafiker Anne-Lise Jacobsen.
Hér kan du følge processen fra start til slut.
Tessa og Anne-Lise vil også byde ind med de tanker de har gjort sig med at lave denne bog.
Bogen hedder "Jeg er ..." og udkommer på Turbine Forlaget, når vi er færdige liiige om lidt... læs også del 1 hér



Jeg rejste rigtig meget mens jeg skitsede til "Jeg er ..."

Alle skitserne er blevet til ved gaten til et-eller-andet-fly i Stockholm, Basel, Paris eller hvor jeg nu var henne. Og det jeg glædede mig mest til på turen, var at komme til at sidde dér uforstyrret og bare skitse.

Så mens jeg svinger penslerne på livet løs i Sofiegade, er hér et par af skitserne fra "Jeg er ..." - bogen ethvert barn bør eje :-)

Den aller første skitse. Den er fra Stockholm, Arlanda :-)

...og en anden blyants skitse fra EuroAirport Basel Mulhouse Freiburg
 - så man kan sige at den er blevet til i Frankrig, Tyskland og Schweitz på én og samme gang :-)

Hold dig til hér på bloggen, hvis du vil følge med i tilblivelsen af vores selvtillids-booster-børnebog :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar